DivShare

14 Mayıs 2009 Perşembe

Mecburi Aşk






Bir yol bulamadan kaybolduğum hikâyenin

Her gün aynı paragraf aynı satırları arasında

Zamanıdır diyorken kırdın cesaretimi sen

Açılmıyor içimin kayıp meskûn mahalleri



Hele bak vezinsiz satırlarda mecaz yapıyorum

En acımasız duyguları kendime seçmişken

Sırf aşkı sadeliğinde ve senle yaşamak için

Hiçbir satır çirkinliğine değmiyorum



Ah ulan nasılda kandım o araba farı gibi gözlerine

Aklım saklıydı karanlık ucube köşelerde

O an gidecek bir yer yoktu sana sığındım

Nasılda girdin hikâyemin gelişme ve sonuç bölümüne



Roman gibi hayatı bir satır mesaja yaktım

Hayatımın sokak lambaları karardı

Çıkışını bulamadığım taş duvarların

Anısına bir tek yarasa olmadığım kaldı



Altan İlhan ARSLAN

2 yorum:

şirinem dedi ki...

çok güzel bir şiir güzel bir paylaşım mimlendiniz efendim bize buyrunuz

Unknown dedi ki...

teşekkürler,sağolunuz.Sayın şirine