DivShare

28 Ekim 2009 Çarşamba

Yağmura Yürümek



İşte! Yine yağmur yağıyor, ne kadar mutluyum hiç kimse bilemez

Ne bir sevgilinin elini tutmak nede bir kadını yatağa atmak

Hiçbiri beni bu kadar mutlu etmez gidilen bu yolda.

Ne büyük karanlıktır o gölge gibidir, yapışmış ayaklara

Bir gidişim var dönüşü olmayan ona da karanlık tutunamaz.


Çok uzaklardan toplanmış gözlerin nemi her damlası bir hikâye

Bir aşk yumağı gibidir bulutlar sevdayla hafiflemiş ruhlar içindedir

Seviyorum yağmuru hüsranım sönüyor yeter ki yağsın üstüme

Delip geçsin istiyorum tepemden benim gafletim üryanım içindedir.


Böyle çırıl çıplak sadece ruhumla yürümek var izini bırakıp çamura

Yitirinceye kadar aklı sırılsıklam ıslanmak teslim olmak yağmura

Vicdanı öldürüp yeniden yaşatmaktır ağlamaktan beter bu hesaplaşma

Bir uçuruma haykırıp sesinin yüzüne bir tokat gibi patladığı

Çamuru gibi toprağın yağmurla karışık ne hüzünler var içimde.


Sen yürü yağmura! Islanmak; aklanmaktır, ruhun borcudur tanrıya.

Kederleri al yanına, günah değil yağmurda ağlamak, ıslanmak.

Bir sen değil birde ruhun açılacak çiçek gibi her düşen damlada

Olmaya hayatta bir tek can, yağmursuz tutunsun toprağa.


A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: