DivShare

28 Ekim 2012 Pazar

Aşk Ölümdür Yüreğinde


O kadar derin, ışığına dalmalı gözlerinden 
Üstlendiğim veballerin tamamını tüketerek.
Yitirmeli, içimde biriken benliğin cesaretini
Bir korkak gibi çekilmeliyim, aortlarına yüreğinin.
Neden? İnkârı seçtim, seni bu şartlarda istemek!
İtiraf etmek kendimi suç mahallinde
Kurşuna dizilmek hakkımdır, hak damarlarında
Tüylerini diken, yüreğini irkilten varlığımdır.   
Şartlarım ağır! Delik deşiktir tabiatım, yüreğim teneşir!
Görmedim bir harfini hayata dair
Direnmeyi, ezilmeden ayakta kalmayı öğretmedi atam!
Bu militan ruhun ilhakı değil, sana tümden sığındı
Kirli beyaz, içi kor gibi yanan, kefeniyle bu adam!
Aşkına yenilmiş nabzı susmuş, derisi çoktan soğuyan
Bir cesettir, senin o soğuk avuçlarında.
Her gün ölüm var gülüm, gülün gölgesinde
Dikenlerin pusu atsa, yine ben düşerim!
Ben sana sisli bakışlarına güneş olup
Gözlerini kamaştıran beyazı seçtim.
Sen ala vur, kan benim!
Her gün doğarım güneş gibi senin için
Aşk bu gülüm her gün ölürsün bin defa
Bir defa doğarsın o gülün kalbinde.
O kadar derin, ışığına dalmalı gözlerinden
Sonra, isterse ölüm gelsin kalbinde bana.   

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: