DivShare

18 Mart 2010 Perşembe

Sevilmeyi Unutacaksın



Söyle sevgilim;
Hangi sevgi büyük kimin aşkından?
Kendi canından geçmiş canlara yansın
Bütün servetiyle ihtişam sersin gözüne
Kırdıysa bir gönül çaldıysa bir heves
Neye yarar! orda kal gel de sen buna inan!

Yansın, cehennem sıcağında vezninde heceler
Tükensin nefesi söze gelmesin
Sukut ile dinleyen gönlümündür bu eziyet
Her dakika ve her an söylenecekmiş gibi hazır
Hicvinden geçmiş kibirin o duraksız cümleler.

Gebermiyorum aşkından öyle ölemiyorum
Atamam kendimi ne sen uçurumsun ne ben deliyim
Hiç yalansız katıksızdır nazırında, olduğum gibi
Çırılçıplak yüreğim ve duruşumdur bu sana
Ya bu sevgidir dersin yahut sindirirsin beni.

Hoşuna gitmeyecek istemeyeceksin beni
Dinlemekten çoktan yorulmuş anlamsız hayallerin
İçinde eriteceksin bitireceksin belki
Ve elbet ağlayarak gideceksin çıkacaksın hayatımdan
Yalnız! Ne kaybettiğini bilmeden
Bomboş gideceksin ve sen sevilmeyi unutacaksın.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: