DivShare

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Her An Çalınmak


Sorguda bıraktığın her dakika
Canıma kastın var biliyorum.
Geçtiğim yollarda izlerimi kazıyıp
Beni bir yabancı gibi şehrimde tutarsın.
Bu yalancı bahar, yaban bakışlara
Her zaman atar ve hiç tutmazsın!
Doğuştan kelepçeli, sana mahkûmum
İdamın darağacını gölgemden ayırma.
Alacaksın ruhunu bu kaşık kadar canın
Gözlerinde gezer, kirpiklerini nöbete yazarsın.
İzin ver bir yudum çayın tadına
Bir kaşık tat alayım
Çok şeyden vaz geçtim, bırak bari
Yediğim içtiğime, gezdiğime. Biraz! Karışma.
Öfkene yenik düştüm, işte bu insan dediler
Ezildiğim kadar insanmışım ben.
Adaletin kefesi varsa merhameti yok
Merhametsizlerin elinde hayat
Şehveti ve parası ne kadar çok.
Bundan sonra artık oynamam oyununu
Üstüme yazılmış açlığın, sefaletin
Kurgusu şerefsizin! Her an çalınmak
Soyulmak üstüne, adaleti
Orada dur, birazdan kan çıkacak!

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: