DivShare

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Yolun Açık Olsun


 Her şeyin söylenmediği bir zaman var
Dikenli bir tel gibi ağza çekilmiş
Boğaza inmiş yumru bir kaya
Sesin boğulduğu sahralar var çölümde.
Bir mızrak sokarsın benim yıkıntıma
Açma cümlesini suslarım var!
Daha yeni düştü gururumun cephesi
Kanla yatıyor bilmezsin canımda.
Bir hainlik edip kendini çekme şimdi
Gölgeni alma gözlerimden
Gitme rüzgâra takılıp
Bulutlar yalancı şahit
Dinleme kendini
sakın...! Çekilme gözlerimden.

Hiç bir acıklı şarkı kanatamayacak içimi
Hiç bir yumuşak söz düşmeyecek dilime
Son mektubum düştü satıra kelimelerim firari
İçimden gelmeyenleri dışarıdan, misafir ediyorum.
Sana her satır biraz benden, biraz
Yabancı bir elle yazıyorum.
Çok görmüyorum itilmeyi kendime
Kendimi bir yere koyamadım, farkındayım.
İstediğin gibi olsun yakışan ne ise bana
İşte! Yazıyorum tırnak içinde
'' Yolun açık olsun.'' Hoşça kal.
Git! sana güle güle..

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: