DivShare

4 Ocak 2013 Cuma

Aklıma Koymuşken

Söyleyecek çok şey kalır nefes yolunda
Söyleyemez dil esir gibi bükülür boyun.
Çaresiz kaldığımı zannetme bu aralar
Çareden çekildim sessizliğin koynunda.

Kır beni! At yerlere, öğreneyim gerçeği biraz.
Sakın durma! Kır dallarımı, değsin canım acıya!
Kara günümdür bu seni tanıdığım zamanlar
Sonradan çıkıyor oyunu aşkı diline saranın.

Söyleyecek ne kalır, bir düşün! Bu aralar
Kendimi vurmayı aklıma koymuşken.

Sana mecbur değildim, aşkıma yeniktim
Ben tekildim ama senle kendimi çoğalttım.
Öğrendim sayende herkes insan değilmiş
Her söze kanmamayı, her bakışa yanmamayı.
Kır beni! At yerlere, öğreneyim gerçeği biraz.
Sakın durma! Kır dallarımı, değsin canım acıya!
Kara günümdür bu seni tanıdığım zamanlar
Sonradan çıkıyor oyunu aşkı diline saranın.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: