DivShare

23 Nisan 2009 Perşembe

&Yüze Gülmeyen Aşk&

AŞK ACITIR

Bu son zamanı kalmadı yaşanacak bir an

Bırakmadı tutunacak bir dal yarınlarıma

Sabrımı sınıyor, acılar deliyor bağrımı

Rüzgârında öldür! Kaderin en keskin uçurumunda!


Vefakâr yüreğim vuruldu, hainsin..

Yıkık ve perişan bana günah değilmi?

Ey ömrümün hebası seninle hesabım!

Bu canı sana ben ezdireyim mi?


Tuttuğum ne kaldı elimde, sakın ağlama!

Yalanmış sevdası ayakta kal, dur! Yıkılma!

Bir hiçmiş keder oldu yok say deli yüreğim

Bu kadar mı kolay yıkılmak, ölmek uğruna.


Kendimi dinliyorum, bakıyorum çok uzaklara

Mavisinde denizin kendimi arıyorum

Martıların cıvıltısı ve dalgaların uğultusunda

Yosun kokan saçlarını, kahretsin seni görüyorum.


Bu yaşamda bana sensiz bir hayat

Çölde yaşamak gibi yaşamak olur

Anladım ki hiç çıkmayacaksın aklımdan

Sensizliği yaşamak yaşamaksa haram olur.


İçime hapsolmuş nefesin hala duruyor

Gel Vur hançeri çekip gittiğin yerden

Hiçbir ızdırap bukadar acıtmazdı

Bana senden kalan nefesin yakıyor.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: