DivShare

17 Nisan 2009 Cuma

Herşey Şiir Gibi Olsa

KORKUYORUM


Son durağı olacak mı?
Bilmiyorum belkide
İnmek istemiyor yüreğim
Korkuyor, yanmaktan ateşinde.


Aklım ermez ama dert değil
Kaprislerine hiç gelinmez
İçimi çürütür süründürürsün
Biliyorum ki buna değmez.


Heba edip yıllarımı
Öldürürsün benide
Yaşamak istiyor yüreğim
Korkuyor, yanmaktan ateşinde.


Aşka teslim olursam
Yüreğimin defterinden
Bana dair ne varsa
Yaşatmak istiyorum.
Korkuyorum son durağında
Bu son virajı yalnızlığımın.
Beni yaşayamamandan
Yıkıp geçmenden korkuyorum.

Altan İlhan ARSLAN

3 yorum:

şirinem dedi ki...

çok güzel bir şiir okumak zevk verdi paylaşım için teşekkür ederim

Mardynli dedi ki...

Ben de korkuyorum. Güzel bir şiir.

Unknown dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Yıllardır şiir yazıyorum fakat kendimi hiç ispatlamak gibi bir düşüncem olmadı.Tamamen amatör bir ruhla hissettiklerimi yansıtmaya çalışıyorum.Destekleriniz için teşekkürü borç bilirim. Saygılar.