DivShare

19 Nisan 2009 Pazar

Sadece Yalnızlığın İçinde Kaybolanlar İçin!!


Yalnızlık o kadar derin bir iz bırakır ki insanın içinde,bunu yüzünde ki ifadeden, gözündeki bakıştan anlamamak mümkün değildir.Peki neden insanlar yalnızlığa mahkum edilir?Ademe Havva'yı yalnızlık çekmesin diye yaratmadımı O yaratan? Yalnızlık sadece ona mahsus değilmi? İşte bu ızdırabı yaşayanlar için adıyorum bu mısraları.





Bıraktığın Gibiyim

Yalnızım karanlığımın tam orta yerinde

Biliyorum ben aklında gene yokum

Her zaman olduğu gibi hep aynı sahnede

Hayatın çirkin ve asık yüzü olurum

Her dem vuruyor hiddetini toplayıp

Hakikat bir şamar gibi yüzüme patlayıp

Kanıyor geçen günlerin açtığı yaram

Boğuyor bu sensizlik içinde beni

Her geçen gün ve her geçen saat

Sen zamanın çok ötesindeyken

Ben bıraktığın gibiyim soğuk ve mat

Sığınmak için başımı göğe kaldırıp

Rabbime baktım gözümdeki yaşın

Yüreğimdeki ızdırabın boğuk sesiyle

Rabbim benide gör! Ve duy ne olur!

Kaderin hançerimidir bu acıtıyor canımı

O kadar keskin ve derin ki yarası

Sende bırakma beni kaderin ellerine

Hayat yoları bir birine karışmış

Köhne ve çürümüş kaybettim izimi

Bulamıyorum kimsesiz ve sahipsizim

Elimden tutan dilimden anlayan kalmadı

Son bir çırpınış içindeyim çaresizlik içinde

Helak oldum tükendim toprağa bakıyor gözlerim

Ne hile ne yalan ne sapıklık bildim!

Acıyla kederle boynun eğip sana geldim.

Kanıyor geçen günlerin açtığı yaram

Boğuyor bu sensizlik içinde beni

Her geçen gün ve her geçen saat

Sen zamanın çok ötesindeyken

Ben bıraktığın gibiyim soğuk ve mat

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: