DivShare

29 Nisan 2009 Çarşamba

=Zaman Artık Geriye Sayıyor=

Her zaman iyi dileklerde bulunmak istemişimdir.En kötü günümde bile benden daha kötü olana el uzatmak,düşeni kaldırmak ona destek olmaktı yaşam felsefem.İnsanlara iyilikle bakmak, hiç bir şey yapamasanda ondan çıkar ummamak,kötülük yapmamak veya aklından geçirmemek,iyilik yapmış kadar değer bulur.Oysaki, şu insanların haline bir bakın ne kadar acınacak ve ibretlik duruyor.Kendi içinde; inancını körelten,iyilikle yaşayan, inandığı gibi yaşayan halkına kötülüğü reva bulan iblisin yer yüzü temsilcileri maalesef bu defa ipin ucunu kaçırdılar.Artık sınır tanımaz bu hareketlerin elbet bir karşılığı olacaktır.Asla, iyilik kötülüğe yenik düşmemiştir ve asla kötülük cevapsız bırakılmamıştır.Sabrın, zamanı dolmadıkca ve her cenin hayat bulmadıkca o büyük azap yere ayak basmayacak.Bu hislerimi sizinle paylaşmak benim için o kadar kolay değil,kendimi farklı buluyorum düşüncelerim başkalarıyla örtüşmüyor.İçinde bulunduğumuz zamanın, belkide dünya tarihinde en kirletilmiş en alçak en karanlık çağ olduğunu söyleye bilirim.Nedenini söylememe gerek yok zaten siz her şeyi görüyor, duyuyor, yaşıyorsunuz.Şu ülkenin içinde bulunduğu hale bir bakın,dünyadan vaz geçtim çevreme bakar oldum insanın keşke kör olsaydım,sağır olsaydım hiç doğmasaydım diyesi geliyor.İğrençlik her geçen gün büyüyor ve her geçen gün kötülük her hanenin içine sirayet ediyor.Ahlak bitti bitiyor,namus hızla eriyor iman elden gidiyor ve tek bir şey büyüdükçe büyüyor oda kötülük ve içinde barındırdığı korkaklık ve aşağılık duygusu.Nerden nereye,şöyle bir bakınca tarihe gelinen nokta içler acısı.

IZDIRAP

Artık çok yakın

Azabın kapıları aralanıyor

Ruhum engel olamıyor

Tutamıyor artık gücüm kalmadı

Yeryüzüne bakıyor Mahşerin iblisi

Titriyorum ve o kadar yalnızım ki

Direnecek

Yaslanacak bir dayanak arıyorum

Her şey bitti… Artık kâbus zamanı

Dünya gidiyor o korkunç kadere

Dönüşü azaba olacak

Bu kez güneş gülmeyecek

Gözleri açılan her bedene

Yazıldığı gibi söylenecek

Izdırap, artık senin

Layık olduğun gibi yaşa!

Korkuyla bakan gözlerine

Korkunun bin hali üflenecek

Çığlıkları duyuyorum

Dehşete kapılmış haykırışları

Ağlayışlara ve yalvarmalara

Korkuyla diz çöküp aman dileyenlere

Kapandı kapı

Kör gözler açılacak

Toprağa karışan bedenler

Ete kemiğe gelecek.

Karanlıkta aman dilemeyenler!

O karanlık dile geldiğinde

Örtüsünü çekip üstünüzden aldığında

İğrençlik içinizden türlü türlü

Mahşerin yaratıkları gibi

Etrafınıza halka kurduğunda

Sizi, ne duyan bir kulak

Nede gören bir göz kalacak

Izdırap…

Ateşin çekindiği suyun toprağın titrediği

O, ‘ol’ diyenin emri

Taş eridi toprak oldu

Ateş çekildi duman oldu

Su hayattı buhar oldu

Sana ne kaldı ey Âdemoğlu?

Sana ne kaldı?

Izdırabın iniyor hazırlan!

Zaman hesap vakti…

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: