DivShare

16 Mayıs 2009 Cumartesi

GÖĞÜSLER SENDE

Şiir mizahi tarzdada yazılabilir, bu konuda Orhan Veli, mizah türünde hatırı sayılır şiirler yazmıştır.Benim de bu tarz şiirde bir iki denemem oldu Ah Nalan Ah ve diğeri Göğüsler Sende'dir.Umarım beğenirsiniz.





Sibel kız bir farklılık var bende anlayabildin mi?
Anlamak! Çığlık atıyor âdete buradayım diye;
Fışkırıyor elbisenin içinden mahalle çeşmesi gibi.
Ne o kız! Bu edepsizlik niye?

Haklısın, rüzgâra açılmış yelken gibi
Şiştikçe şişiyor ikizlerim.
Güneşi gördü ya tutamam artık!
Bende saldım rüzgâra bıraktım yelkenleri.

Ayol, ben orasında değilim!
Göğüslerin sanata mı soyundu.
Pandomim yapar gibi salmışsın ortaya...

Kız sende yok benimkinin yarısı
Söylenmen ondan, sende de etek yok!
Boyu bir karış, suya mı çekti?
Kız açmışın çeyizlik sandığı
Sütun gibi bacakların arasında
Benim göğüslerim mi sana battı?

Adın batsın emi, güzellik bende
Boy ben de, kalça ben de.
Bende olmayan göğüsler sende.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: