DivShare

18 Haziran 2009 Perşembe

Alçağım Sana Karşı



Yüreğimi yak yangın yeri olsun

Yıldızlar sönsün güneş doğmasın

Ne varsa gördüğüm yere batsın

Bu yürektir yanan içi boş acılarla.


Yapraklar titremez rüzgâr olmasa

Uzaklar yakın olmaz yollar olmasa

Sen ve ben yanmazdık aşk olmasa

Hayat! Senin için boş ben olmasam.


Deli gönül kal gitme bu defa

Zamansız heyecanlar iter yanlışa

Yakarsa yaksın bırak geceler boyu

Yandım yana yattım

Ne olur kal sen kal bana.


Olmasa aldığım nefes ardı arkası

Göremezdim benden sonrasını

Yapamazdım hiçbir zaman sensiz

Anladım ki başka şeylerde var.


Fark ettim güneş ısıtırmış

Üşüyen vücudumu ben istemesem bile

Rüzgâr ne kadar güçlü esiyormuş

Koparıp alıyor içimden her şeyi

Deniz sadece mavi değil

Bütün acıları içen bir süngermiş.

Seni anladıkça ben küçülüyorum

Tutma hiç sen beni

Alçağım sana karşı.


A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: