DivShare

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Turkcell Etik Değil





Turkcell hattı kullanıcısıyım fakat bana yapılan etik olmayan uygulamadan o kadar rahatsız oldum ki bu davranışlarını kınıyorum. Herkese tarife seçerken dikkatli olmalarını yaldızlı sözlere kanmamalarını tavsiye ederim.5 yâda 6 ay evvel gold tarifeye herkese 600 tarifesine geçmem için beni ikna ettiler, bu gün başıma gelecekleri bilseydim kesinlikle geçmezdim. Bu tarife her yöne 10 saat konuşma karşılığı 70 lira üzerinden ücretlendirme şeklinde bana sunuldu ancak her ne hikmetse ve nasıl oluyorsa ben daima 10 saat’i aşmış oldum ve faturalarım hiçbir zaman 70 lira olarak bana yansımadı. Telefonda konuşmayı hiç sevmeyen ama iş gereği toplam bir iki saat kullanmış biri olarak bu durumu bir türlü anlayamadım. On saat konuşsanda konuşmasanda 70 lira bana fatura olarak zaten yansıyacaktı, ancak bana bu rakama her şey dâhil dendiği halde devlete ödenecek tutarında ilavesi yapılarak eksik bilgi verildiği yani kandırıldığım ortaya çıktı.

Ayrıca ödemede yaşadığım sıkıntılardan dolayı hattım kesildi, zaten turkcell’e olan kızgınlığımdan dolayı birkaç ay ödeme yapmadım, ekonomik nedenleride buna eklersem beni anlarsınız. Son birkaç yıldır faturalarım yükseklerden uçuyordu şahsi hat olduğu için bunu hiç anlayamadım, şirket hattı dahi olsa gelen faturalar bu denli yüksek olamazdı. Turkcell’in müşteri anlayışını etik bulmadığım gibi kınıyorum. Üç aydır kesik olan gold tarifeli hattımı ayın 25’inde ödemelerini yani önceki döneme ait tüm borçları kapatarak yaptığım halde 26’sına olan kesim tarihine yani bir güne 93 lira fatura çıkarmışlar haram olsun. Müşteri temsilcisiyle 26 dakika konuştum sonuç sıfır. Tarife gereği bir gün için bu fatura Allah’tan revaymış. Bu anlayışa bu iş ahlakına yazıklar olsun ve herkese diyorum ki hat alırken turkcell’i tercih etmeyin onlar sadece parayı düşünen bir kurum. Yaldızlı reklâmlarla insanların aklını çelerek yeni müşteri avlamanın peşindeler insan odaklı değiller. İş ahlakı ve müşteri anlayışı hiç yok kendilerince koydukları katı kurallar içinde yolunacak kazlar olarak görülüyoruz. O kazlardan biride benim, maalesef kendimi böyle görmek zorunda bırakıldım. İnsanları kandırarak ve eksik bilgilerle yönlendirerek sadece para hırsı için yapılanlar, bırakın ticareti ahlak ve insanlık onuruna hiç yakışmıyor. İnsanlara hizmet için var olduklarının cazgırlığını yapanlar modern yöntemlerle soygun yapmanın hazzını yaşıyorlar. Mutlu olsunlar…

Hiç yorum yok: