DivShare

27 Haziran 2012 Çarşamba

Bu gün Sağırım Ve Dilsiz




Sonsuz bir acıya dökülür, sanma ki damarlarımdaki kan akar kalbime.
Bir hayal gibi tutulmadığını bilip o mahcup suretime bakarken aynada.
Karanlığa yazmış beni, sonsuz olsun! Hiç gülmesin yüzüm, o kadar solgun
Bu gökyüzü durdukça ve ben nefes aldıkça, sana gözüm! Hecem olsun.
Zaman geçen gün değil, benim için sadece sen değil, ne sen ne ben..
Hiç bakmadık, gelemedik gönül gözüyle bu yüzden sırtım sana aşinadır.
Bilirsin! Beni sen. Sen! her şeyi gören türetensin ya..
Bu bataklıkta boğ beni, avutma sakın! Hayallerine daldırma, pişmanlık değil.
Hayat zaafım yok benim, senin vereceğin olsun bende bir emanetin kaldı.
İstediğin vakit al diye! Sana ben söz verdim. Ne eksik ne tamdır.
Yıprandığım günlere say, istediğin kadar acılara böl beni.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: