DivShare

1 Temmuz 2012 Pazar

Ben Çok Mu Sevdim


Dünyaya geldiğin günden beri dolaşırsın bir izde
Aklının yolunda çizersin kendine kendini.
Mutlu ol yâda olma! Yaşarsın kaderini bilmeden
Bir değer bin değer olur koyarsan üstüne.
Bakınca ele verir işte bu yüreğin ışıltısında!
Özünün güzelliğinden parlayan yıldızlar gibi gözlerin.
Ve sözünün bir harfine ölümüne can serilir!
Yok, yere yok şeyler üstüne gönül kırgınlıkları
Yok, zamanlarda ağrıyan can gibi sokulur içine!
Gelgitleri, ayın döngüsünde dolaşır!
Söker beni! İçimden geçer koparır nereye vurursa.
Ben yokunun avucunda yok yere! Yok, acılar gördüm.
Çok mu sevdim?
Hangi akıl hangi duygu üleşecek yağmaya düşecek dilden önce
Sözleri harab edip canı içimden ezecek!
İçimde bahsi geçecek tek bir kurşun gibi
Ben çok mu sevdim?
Susuyorum benim için zaman konuşsun!
Döküyorum Divriği cevherinden bir kor gibi
Demirden bir kilit vuruyorum cümlesine sesimin.
Şahit konuşsun! Sezgi konuşsun! Öz konuşsun
Gözü teni bırakıp biz imsel olalım.
Canın canında olalım için içinde
Katmer katmer yaprak yaprak bir gonca gül gibi
Renginde olalım hem dikeninde
Sonsuzluğa yâd olalım, yar olalım, yanalım!
Öyle olalım ki biz bir olmayınca adı konamayan
Bir hiç olalım.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: