DivShare

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Duydum ki Hasta Düşmüşsün


Aylardan nisan ayı, biraz güneşli işte hava
İçimde ezgin bir koku var hastamısın aşkım?
Huzur bulamıyorum, açılmış sanki acılara
Bir keder var içimde, gözlerim yorgun aşkım.

Keşke yağmur gibi yağsa ümitler senin üstüne
Benim ki sana düşsün, istemem tek bir damla.

Duydum ki sen dertlisin düşmüşsün yatağa
Ben nasıl güleyim böyle herkes biraz muzip olsa.
Rast gitmez hiç bir işim vermişken aklımı sana
Ben nasıl gün edeyim sende derman olmayınca.

Keşke yağmur gibi yağsa ümitler senin üstüne
Benim ki sana düşsün, istemem tek bir damla.

Gölge gibi bırakma beni bu sapa yollarda
Bir an önce iyileş ne olursun aşkım.
Daha günleri utandırmadık koyamadık bir yastığa
Başına gelinlik tacını, takamadım aşkım.


Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: