DivShare

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Kaç Gece Tünedi Bilmem ki Kaşıma


Hatırı sayılır bir uyku haliydi kirpiğime düşen
Kaç gece tünedi bilmem ki kaşıma!
Ebcedi öğren memenin kuyruk acısıydı kapıyı çalan
Arsızlığa hiç etmedim tahammül
Öyle çat kapı gelen gereksiz bir uykuya.
Metaneti sindirmiş alık bir bakıştı
İçimde her türden bir gölge oyununa.
Dilsizliğin, utançtan arınmış gece uykusu
Yaşamsızlığıma illegal bir dokunuştu.
Tümcelerini yazardım aklımda ki kaosun
Geceler boş kalmasın diye.
Bir fincan sıcak çay ve yanında sigara
Hoşlanırdık biz yalnız kalmaktan.
Hiç okunmamış cümlelerin bahsinden açardık
Ezoterik bir zaman içinde çarpışarak.
Çoktu onun zamanı, beni silmekten başka
Benimse kendime ihtiyacım çoktu.
Ufku karatmak değildi uyku hali
Benim için doğmamıştı hiç bir rüya.
İçinde hiç bir zaman hurisi çok
Bir cennet bana gösterilmemişti.
İyi geceler demenin tadını almadım
Varamadım uykunun en halis yerine.
Pamuk demetlerinden en hafif yatağa
Kuş tüyü yastığa baş koyup uzansam!
Ne akrebin ne yelkovanın
Gösterdiği zamana inanmadım.
Hatırı sayılır bir uyku haliydi kirpiğime düşen
Kaç gece tünedi bilmem ki kaşıma!

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: