DivShare

1 Temmuz 2012 Pazar

SEN UYU


Hadi herkes uyusun!
Benim karanlığa borcum var uykum yok.
Kurşun yemiş bir can gibi kanayan yaram
İçilecek bir bardak su, kuruyan bir boğazım
Kahrından aklı gitmiş bir adam gibi alnımda!
Verimsiz bir tarlanın sürülmüş hali var.
Sessizliğe düşecek ezgisi rüzgârın
Sen uyu!
Ben yıkılır kurulurum sabahlara.
Dolarım! Boşalırım can acılarıma!
Benim acının tınında keskin bir ölüm gibi
Geceyi tutan cellâdım var.
Sen uyu! Üşüme ört üstünü!
Bir yorganı kalmış umutların o da bulutsu.
Bu gece düşüyor üstüme
Ayazın koynuna alıyor beni
Üşüyorum!
Yoksun ya, kendimi çırıl çıplak bir Mecusi!
İsyanda gözyaşını ateş, dilini kılıç gibi
Yüreğini hazırlamış, azabın!
Tövbesinden dönülmez günahlarım var.
En güzel rüya en tatlı zamanı
Sana diledim uykusuzluğumda!
Ben savaşırım yerine kâbuslara hazır yüreğim.
Gecenin en korkunç hali aklın dehşeti
Ürkütmez! Sen uyu ben ölürüm gerekirse.
Hadi herkes uyusun!
Benim bu gece kıyametim var!

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: