DivShare

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Yavaş yavaş ölmenin


Bu kara gecede üstüme çektiğim
Bir lanet gibiydi defol git deyişin
Alıp bütün günahları benim dediğim
Sahibi ben oldum seni sevmenin.

Şimdi içsem daha çok çeksem ciğerlerime
Dumanı acı vermez yavaş yavaş ölmenin.

Her acı öldürmez sözlerine sığındım
Islanırcasına gözyaşlarının altında
Başı eğik, gurursuz hayatı adımlayıp
Çaresiz kalmanın yolunda yürüyorum.

Şimdi içsem daha çok çeksem ciğerlerime
Dumanı acı vermez yavaş yavaş ölmenin.

Beni öldür bırakma zehrini akıt iki gözün
İçimden çıkar her dakikası yaşanılan
Tövbesiz acıları yok yere azat edip
Bir akıl zoru gibi ben delimi olacağım.

Bedeli var aşk öldürür kimi zaman
Nerede? Nasıl olacak hiç düşünme
Şimdi içsem daha çok çeksem ciğerlerime
Dumanı acı vermez yavaş yavaş ölmenin.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: