DivShare

3 Temmuz 2009 Cuma

Boşluğunda Eriyorum



Duyguların arkasından boşalsa da hislerin
Yalnızlığın içinde tüketti zaman beni
Kayıp gecelere sor artık belki bulursun
Kaldıysa benden sana o eski günleri.

Çok zaman çektiğim acılarım var
İçimden kopardım kanıyor yaram
Canıma can olmuş canımdan öte
Gülün dikeni bende sen varsın.

Her gün ölmek zor bir kez ölemedim
Kanlıdır yüzü bana haindir
Mehtabı saklıyor başka aşklara
Kaç defa atladım bu uçurumdan
Öldürmüyor işte yaşatıyor beni.

Hayatımın çıkmaz sokaklarındayım
Felaketlerin ortasında
Harap olmuş parça parça yitirilmiş
Kayıp duygular içindeyim.
Karanlık içiyor beni
Aciz gözlerimde yaş durmuyor
Sessizce ağlıyorum
İsyanım duygularıma
Kendime inanmıyorum
Ağla… ağla… ağla dur
Nereye kadar
Sabahları düşünmekten
Yine hayatı görmekten
Nedeni olmadan yaşamanın
Boşluğunda eriyorum.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: