DivShare

25 Temmuz 2009 Cumartesi

Ne Yeri Ne Zamanı



Beni sen getirdin içindeki korkuların şehrine

Burada yağmur olmuş gözyaşları içinde

Yıkanıyor sokaklar ve yüzler silinmiş.

Tanıyamadım hiç kimseyi ve bilindik değildi hiçbir şey

Öyle korktum ki! senden bile senden ve sen.

Senin olandı burada bana söylediğin, işte benim dediğin

Karanlıkta gezen gölgelermiydi?

Benide katmak için bu garip şehrine.

Seni gördüm! yıkıntılar içindeydin gri bir gölge gibi

Duruyordun bir telefon direğinin dibinde.

Kımıldamadan, ıssızlığın beyaz dumanına bürünmüş

Ne çok korktum senden! seni, sende görünce.

Düşünemiyorum...

Seninle aynı dünyaya bakmayı

Birlikte iki hayatı bir şehirde yaşamayı

Ne ben gri olurum yedi rengi bırakıp

Ne sen aşabilirsin o karanlık dünyayı.

Senin! derin meselelerin var, varlığın büyük dalgalar gibi

Kendini salmışsın karanlık bir okyanusa

Seninle boğulmak için ne yeri ne zamanı.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: