DivShare

25 Temmuz 2009 Cumartesi

Sana Adam Diyeceklerse




Eğer nefret ediyorsan hayattan ve hiçbir ümidin yoksa bu yalnızlık sanadır
Eğer yüreğimde bir yaşam sevinci içimde varsa burukluk bu yalnızlık banadır.
Senin olan ne benim ne Âdemin zürriyetine
Benim olan kâinatın yaratıldığı andan beri Ondan bir lütuf-u bir mahareti
Taşıyabilmekti küçük ve zavallı bedenlerimiz içinde.
Eğer alçalmış karanlığın daha alçağı iğrençliğin iki yüzü ve şeytanın özüysen
Eğer her tökezinde bir başka kadere gölge edeceksen
Lanetini arayan melun bir kaderin yolu üstüne
Senindir akan suyu cerahat-in cehennem çeşmesi.
Benimdir hakikat yolum yokuş ve türlü ızdırap
Özümdedir Cenab-ın eli her anı ve her yanı doldurmuş küffar-ın
Keskin kılcıyla ömrü gazada geçen bir şehidindi bu bina
Çatısı altında ben şerefi ve onuru şimdi bana emanet.
Eğer sende adamsan ve sende kendini insan sayıyorsan na müsait
Tüm zamanlarda vardı şeytan tıpkı sen gibi sana ait
Hiçbir lütuf kalmamış soyuna Âdem’den dölü düşmüş yoluna şeytan’ın
Sana lütuf edecekler ve adam diyeceklerse
Gelmesin kimse bana bu lütuf ile hiçbir vakit.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: