DivShare

16 Ağustos 2009 Pazar

Her Gün ve Her Gece



Duruyorum sessizce bir kenara çekilmiş

İçiyorum yasaklara inat

Senin tadına doymadan doyamadan

Geçiyorum sırat kapısından.


Her gün ve her gece mahşeri yaşıyorum

Öldürdüğün güne kadar hesabımı veriyorum.


Ya sen, sende benim gibi ruhunu

Sonsuz acıların karanlık sularına

Atılmış hissedip her gece

Boğulmak için üstüne atladın mı?


Pervane böceği gibi yanacağımı bile bile

Uçuyorum lambaya!

Karanlıktan korkuyor titriyorum

Gidiyorum ışığına sonu ölüm olsa bile.


Her gün ve her gece böyle devam edip

Ektiğin acıları sürüyorum yüreğin tarlasında.


Bir kez yıkıp geçtin ama tam oldu

Hiçbir kahır yıldırmazdı beni

Bir tek taşı koyamadım üstüne

Bu nasıl bir yıkımdı?


Hangi nefret sevgiyi öldürür

Kusturur içindeki öfkeyi

Hangi bahaneye sığar

Aşkla gelene geber! Git! Demek.


Her gün ve her gece dalıyorum ıssızlığına

Bir ömrü bir yastıkta veda etmiş

Taşlara sarılıyorum tanımadığım

Aşkların başında buluyorum kendimi.

A.İlhan ARSLAN

1 yorum:

mehbup dedi ki...

Acı çekmek kötü bir şey,kimse yaşamasın derim....
Şiir çok güzel..