DivShare

6 Kasım 2009 Cuma

Sen Benimdin



Bir gün sitem edeceksen, yokluğunda kaybolmadım

Hiç bir şey unutulmaz sen kalbe yazdığımsın.

Ne var deyip dilde kalan bir kuru söz olmadın

Sana bir dil ve tenden daha yakın gözyaşlarım.


Belki değil benim sözüm, her zaman ve hep sen

Sen, dikenleri canımda kanayan avuçlarımdın

Tutamam, eli yok yüreğin, bir hüzün selisin

Al benden gözyaşlarımı, benim değil senin olsun.


Gidiyorum deyip bir yolcu gibi kalbin içinden

Ne varsa çiğneyip, yak ve yık giderken

Hiçbir şey kalmasın hatırda ve beni sil gönülden

Sana bir hayal ve vaatten daha sıcak bir adamdım.


Sen bu canda açan, bu canda büyüyen, hani sen benimdin?

Fark etmezmiş, zaten benlik çoktan benden gitmiş

Geriye kalan başucunda, toprağına gölgem olsun

Sendeki aşk yüreğimde bir çınar gibi bitmiş.

A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: