DivShare

28 Haziran 2012 Perşembe

HOŞÇA KAL


Bugün kendime hoşça kal diyorum
Bugün kırıyorum kendimi.
Gün yüzüme vurmadı serçem cama konmadı
Duruyorum cana batan acının göz ucunda!
Hüzün nabız atışında eski bir dost gibi
Kapının tokmağından vuruyor yüreğime.
Çözülsün her zerden ve bugün benden
Yine benden
Açılsın mahremi!
Yürek kondu acılara kaçak bir düş gibi
Yıkıma gelen sevgiliye
Sökülsün molozları
Katılsın çimentoya betonlansın yüreğim.
Atılsın deniz dibine.
Bugün ben ölmek istiyorum.
Bugün kırıyorum kendimi.
Acı yok keder dolaşıyor içimde
Veda zamanı gibi titriyor perde, üşüyorum
Camda buğulanmış hatıralar
Silmeye ne geliyor ne bulutlar izin veriyor güneşe.
Çekilmez hiç, iki damla gözyaşı kurur gözümde
Step havası gibidir bozlaklara teslim
Sam vurmuş gibi kurumuş cildimde.
Bugün ben kendimden gidiyorum.
Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: