DivShare

30 Haziran 2012 Cumartesi

Aşkı Mum Işığında Güneş Sanmışım















Yüreği koyup gitmek ne kadar kolay ateşin içinde o kalp benim
Sen rahat ol üzme kendini kalbi acıyan o kul benim.
Hicran etmem artık duy sevgili yaralarıma vurmam sensizliği
İçimde boşalan sevgi değilmiş anladım ki artık bende değiştim.

Mahzene vurmuşsun yıllar yılı şu gönlüm tutsağın kalmış elinde
Kanmışım yalan duygulara aşkı mum ışığında güneş sanmışım.
Çok defa ağladım düştüm dizine dizinde başıma değen o elin
Başka bedenlerin üstünde gezmiş nihayet bunu bende anladım.

Sabret diyen vuslat utansın kalbi kör bir âşık gibi
Bahtımı karartan her şeyden nefreti soktu artık içime
Usandı kalbim böyle tükendi beni nefrete atan hisleri
Anlatmak için sana halimi bir defa yaşa gör sende ömründe.

Altan İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: