DivShare

22 Temmuz 2012 Pazar

Kitap Bitti Ben Unuttum


Masalsı kahramanlıklarda değilim!
Sadece okumak istiyorum seni
Ne noktalarında durmak
Nede virgüllerinde soluk almak
Seni içmek istiyorum en sıcak zamanlarda
Boğazımı yakmanı içime işlemeni istiyorum.
Seni bildiğim gibi okumak
Mimiklerinde kaybolmak
Hüzünlerinde ağlamak istiyorum… Ancak!
Kılcal damarlarımda kaybolup
Beynimin hücrelerinde erimelisin.
Kanıma işlemelisin
Bastırmalısın açlığımı.
Aşkımın kitabıysan eğer sen!
Koparmalısın beni
Hayatımın siyah ve beyazlarından.

Ne dik yokuşlar gördüm sevinçle çıkılan
Ne inişler vardı ağlayarak içe akıtılan
Her hikâyeden bir paragraf
İçinde aşklarımın özeti kaldı.
Ben okudum aşk çözüldü
Aşk çözüldü ben unuttum.
Her aşktan bir miras kaldı bana
Yaşadığım tek bir andı her kitapta
Kitap bitti ben unuttum.

A. İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: