DivShare

23 Mart 2010 Salı

Bir Oyun Sandım Hayatı




Durulmaz dalgalara bırakılmış arzuların

Savaşını veriyor yaşamak için direniyorum.

Her dakika korkuların suyuna bata çıka

Çırpınıyor ama yetmiyor gücüm, yeniliyorum.


Kabahat! Düşmektir, ummadığın karanlık suyuna hayatın.

Kabahat! Bilmediğin bir yolda adımlamaktır hayalleri.

Yüzleşmektir! beklentilerin gerçekle kesiştiği nokta

Kaderin olur! bu kör saplantıların hayat denen sularında.


Bilemedim, sonu acıtacakmış canımı demenin ne faydası var

Yararsız her arzuya göz kırpan insafsızlıktı günü gün etmenin

Dönüşü oldu engin bir deniz gibi üstüme hayatın

Veremediğim, cevapları boğdu yaptığım her hatanın.


Öyle çok uzaklara açılmış ki yüreğim, tanıdık bir tek yüz göremiyorum

Saygısız yaşanan her anı hayatın, hesapsız harcanan zamanı

Beni sürüklerken düşünmediğim heveslerin boşluğunda kayboldum

Yenik düştüm, sonu hayal ettiğim gibi bitecek bir oyun sandım hayatı.


A.İlhan ARSLAN

Hiç yorum yok: